TAKUUEHDOT JA MAKSUTAVAT
Takuuehdot
Annamme kaikille huoltotöille vuoden (12kk) takuun, paitsi akun vaihdolle. Akun vaihdolle annamme kolmen (3) kuukauden takuun. Takuu kattaa varaosan toimivuuden. Huolletun osan takuu raukeaa, jos laite on ulkopuolisesti vaurioitunut, esim. lasi haljennut tai runko on selkeästi vääntynyt.
Kosteusvaurioiduille laitteille emme anna takuuta.
Emme voi taata valmistajan kosteus- ja vedenkestävyyttä huollon jälkeen.
Laitevalmistajan takuu ei säily huollon jälkeen. Kannattaa aina tarkistaa onko laitteella vielä takuuaikaa jäljellä.
Käytettyjen puhelimien takuuaika on vähintään 12 kuukautta ellei muuta ole erikseen sovittu. Muille laitteille myönnämme vähintään 6 kuukauden takuun. Takuu kattaa laitteen kaikkia osia ja niiden toimivuutta. Akun normaalia kulutusta takuu ei kata.
Mikäli takuunalainen laite ei ole korjattavissa, laite korvataan samanlaiseen laitteeseen. Mikäli samanlaista laitetta ei ole saatavilla laite voidaan korvata vastaavaan laitteeseen. Ostosumma palautetaan mikäli samanlaista tai vastaavaa laitetta ei ole saatavilla. Laitteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Mikäli huollon yhteydessä laitteesta katoaa tietoja, NC FIX Oy Ab ei ole vastuussa tietojen häviämisestä tai palauttamisesta. Suosittelemme ottaa tiedoista varmuuskopiot ennen kun laite toimitetaan huoltoon.
Maksutavat
Maksutapoina meillä käy käteinen ja kortti (Visa, Visa Electron, Mastercard). Yrityksille laskutusmahdollisuus.
Postitettavat tilaukset maksetaan tilisiirrolla. Maksutiedot toimitetaan tilauksen jälkeen antamasi sähköpostiosoitteeseen.
Toimitustavat
Huoltojen takaisinlähetykset ja käytetyt laitteet lähetetään postipakettina. Hintaan lisätään postipakettikulut 6,90€ (sis.alv). Laite voidaan myös lisämaksusta lähettää kotipakettina.