FAQ - Usein Kysytyt Kysymykset

ONKO VAIHDETULLA OSALLA TAKUUTA?


Kyllä on! Annamme kaikille huoltotöille vuoden takuun paitsi akun vaihdolle, jolle annamme kolmen kuukauden takuun. Katso tarkemmat takuuehdot täältä.




MISTÄ TIEDÄN OMAN PUHELINMALLINI?


Apple tuotteesi tunnistat helposti laitteen takakannesta. Katso mallinumero ja tarkista mallisi tästä. Jos puhelimesi käyttää android käyttöjärjestelmää, löydät yleensä mallinumeron kohdasta Asetukset-->Tietoja puhelimesta.




MITEN TIEDÄN ETTÄ HUOLTO ON VALMIS?


Lähetämme sinulle tekstiviestin, kun huolto on valmis, ellei noutoaikaa ole etukäteen sovittu.




KATOAAKO KAIKKI TIETO PUHELIMESTANI?


Kaikki puhelimen sisältö säilyy huollon jälkeen. Kerromme etukäteen jos koemme, että laite joudutaan palauttamaan tehdasasetuksiin, jolloin kaikki puhelimen sisältö poistetaan. NC FIX ei vastaa tietojen katoamisesta, tai vioittumisesta, joten suosittelemme, että varmuuskopioit laitteesi, ennen kun tuot laitteen huoltoon.




EN TIEDÄ MIKÄ PUHELIMESSA ON VIKANA?


Tuo puhelimesi meille, niin voimme mahdollisesti jo etukäteen arvioida, mikä vika puhelimessa on. Emme veloita mitään, jos puhelin on ollut meillä huollossa, eikä vika ole korjattavissa.




KORVAAKO VAKUUTUKSENI KORJAUKSEN?


Kyllä korvaa. Koti- ja matkavakuutus korvaa yleensä puhelimen korjauksen. Suosittelemme ottamaan yhteyttä vakuutusyhtiöön ennen korjausta ja ilmoittaa vahinkoilmoituksessa asioivasi NC FIX Oy Ab:n kanssa. Mikäli vakuutusyhtiö haluaa kustannuslaskelman meiltä, ota yhteyttä meihin tästä. Lähetämme kustannuslaskelman vakuutusyhtiöllesi. Huomioithan että omavastuu vakuutuksissa on yleensä 150€, joten sinun ei tarvitse ilmoittaa vakuutusyhtiöllesi jos korjaus maksaa alle omavastuusi.





045 118 1198

Munkinmäentie 29 (Prisma Kirkkonummi), 02400 Kirkkonummi, Finland

2847826-8

  • Facebook Social Icon
  • Google Places Social Icon
  • Yelp Social Icon

©2020 NC FIX